Thecrown Kızlar bazıları hissedermiş doğuracağı günü o gün mesela ben bugün doğuracam dermiş sizde de oldu mu acaba
Sh123 Thecrown keşke hissetsem 🤦🏻♀️ Eşime soruyorum hiç mi hissetmiyorsun ne zaman dogurcam ben diyorum 😂🤷🏻♀️
Tuaa15 Thecrown hissetme değil de 2 defa rüyamda 2 Ağustos gördüm sezeryandı bide hayırlısı bakalım o zaman 39 haftalık oluyoruz
Zuhresule Thecrown evet doktorum bana hiç açıklık yok 40 i bekler kızın demişti. 6 gün sonra 39+2de ben bu gece dogurucam dedim acile gittik dogurdum 🙂
Yadee Thecrown benim 5 temmuz 40 haftalik olucam ama icimden niyeyse 11 veya 12 temmuz geciyo bakalim hayirlisi nolcak🥰
Ilknurgoksuckr Yadee yaa 41sonuna kadar brkliycem diyorsun 🙈 benimde 5 Temmuz ama ben bu hafta içi doğuruyum diye dua ediyorum artık son günler daha zor
Kardelen1202 Thecrown bende 24 Ağustos’u nedense hep hissediyorum. Doğurursam öyle bir şey varmış diyebilirim 😂
Busrakrkmz28 Thecrown ben 16 haziran da dogurucam demiştim 6-7 aylıkken ve 15 haziran da sancım oldu ama açıklık olmadığı için 17 haziran da dogurdum
Gebeyim Thecrown bnmde tahmine gore tabi 10 agustos deniliyo hep tabi 34 haftal8gim kontrolum haftaya daha tam bilmiylrumd hep erkeni dogurcam erken dogum olcak hissi var bnde de agustos basi gibi bakalim 😁