ygmr ben geçen gün fiyat aldım uzmanlardan normal Doğum 1800 dedi sezeryanda 2050 dedi. Atakentte çok pahalıymış aöa muhtemelen kendi isteğinizle sezaryan olacağınız fiyatı söylemişler size 😌 yengem geçen sene atakentte Doğum yaptı sezeryan 1500 filandı birden bu kadar zamlanmış olamaz 😬