Belgin_62 6+3 haftalık hamileyim anksiyete atatklarım çok fena ilk 3 ay kullanılmadığını biliyorum.Sonrasında kullanan oldu mu?not:Dr randevumda sormayı unuttum bi sonraki randevumda Dr a sorucam ama sizdendir bilgi almak istedim.