Mervednr yine kadın doğum bölümü yapıyor. Randevu şart değil ama çoğu devlet hastanesi iğneyi sizin almanızı istiyor. Arayıp onu sorabilirsiniz. Ecza depolarından alınıyor iğne ve her depoda da yok. Bir de acilden giriş yapılıp vurdurabiliyormuşsunuz o zaman ücretsiz oluyormuş yazanlar olmuştu ama ben o şekilde yapan yer bulamadım. Özel hastanede 250 lirays vurdurdum. Gidip depodan alıp devlet hastanesinde yaptırsan yine aynı paraya geliyor dediler. Kasa yapılıyor iğne ağrılı bir şey değil bu arada.