Merhaba kızlar ilk 3 ay geçti ama yinede hafif mıde bulantım ve mide yanmam var meyve cok yiyorum ama hemen midem eksimeye baslıyor midemi yatıstırsın diye ekmek yiyorum, sürekli acıkma hissi olusuyor yine ekmek yeme isteği geliyor, böyle giderse cok kilo alacagım bana alternatif önereceginiz bişeyler var mı diyetisteyene de gittim simdi ona da soracagım ama sizin önereceginiz seyler de cok işime yarar❤️❤️