19 gün önce kürtaj oldum parsiyal mol gebelikmiş buna bağlı sol yumurtalığımda iki ayrı kist oluşmuş doktorda ilaç filan vermedi sancıda yapıyor soğan kürü yapıp içmek istiyorum annem kürtaj oldun birşey olur şimdi deneme diyor ama daha öncede faydasını görmüştüm bu gebeliğimden önce içmiştim temizlenmek için ondan sonra da hamile kalmıştım