Zehraokan ben sakatattan kaçıyorum diye annem beni doktora şikayet etti. Doktor sa iti piştiği sürece sakatat yenebilir dedi. Dışarda değil de evde yapın yiyin dedi. Annem bilimum sakatat yediriyor bana kan yapar diye 😂 sanırım faydasını da görüyorum 🙏🏻 Ama porsiyonu hiç abartmadım dozunda yedim