Senanicmehazar Haftama girdim . Pazartesi tatile çıkmayı planlıyoruz . Denizegirmek sakıncalı mıdır ?
Minnosaile Senanicmehazar bence 3. Aydan sonra girmek daha iyi. 33+2 olduk ben bile şimdi giriyorum 🙂 su da çok da kalmamaya çalışıyorum ne olur ne olmaz. Tatile çıkmadan doktoruna keşke sorsaydın. Ben danışıp öyle çıktım 🥰
Yesimeliz Bemde 18+5 im bu ikinci girisim cok kalmiyorum guneste durma dedi. Daha cok erkensin sormadan girme
Annecan İlk haftalarda enfeksıyon riski bıraz daha fazla oluyor. Yoksa yüzmek hamılelık için çok faydalı. Bende haftada 3 kez yüzüyorum. Bikiniyle ıslak kalmak mantar enfeksıyonunu arttırıyor. Dikkat etmekte fayda var💁♀️