Bahar22 Merhaba 35+6 haftayız geçmeyen bel ağrısı yaşıyorum ayağa kalkmakta bile zorlanıyorum zaman zaman da karın ağrısı eşlik ediyor. Doğumun yakın olduğunun habercisi mi ? tecrübeli anne veya anne adayları bilgi verebilir mi ?
Karvilsu Bahar22 Bende 36+5 deyim daha dün hastaneye gittim canim ayni sorundan..Babek assaya indikce agirliktan oluyor Agri kesıcı alabılrsın hamılelıkte kullanılan.
Heisenberg Bahar22 Çok ağırlaştınız normaldir. Ben 5 dakikalık yere giderken defalarca mola verdiğimi bilirim bu sebepten😅
Bahar22 Asenadgdvrn Daha önce grip olmuştum doktor eklem ağrıları için parol yazmıştı.Ağrı çok şiddetli olmadığı sürece içmemeye çalışıyorum ama