esradzyl Hamile olup da düzenli ağda yaptıran var mı ? Ya da en doğru soru bu dönemde tüylerinizle nasıl başa çıkıyorsunuz 😒
Alarasel esradzyl bn ayda bir kez gidiyrm yıllardır öyle ztn ama bacakalrm için phlipsn epilatörünü aldm onu o şklde iki aydır hallediyrm. 😀
Hira17 esradzyl bende daha yeni hamileyim doktoruma sordum sakıncası yok yaptırabilirsin dedi yıllardır gittiğim yere gidip yaptırıyorum he biraz daha acıyor ama en azından temiz oluyor ve bu dönemde çok sık çıktığı için 20 günde bir yapmak gerekiyormuş
esradzyl Çok teşekkür ederim cevaplarınız için ağdanın erken doğumu tetiklediğini yazan bi siteye denk gelmiştim onun için açıkcası korkmuştum ama tabi internette yazılan her şeye de inanamam lazım 💁🏼♀️Düzenli ağdalara devam o halde