Yhyh35 mutlaka endoktrine gitmen lazım iki haftada bir kontrole çağırrıyorsa aynı doktora devam et ve kadın doğumcun hastanedeyse endoktrine de mümkünse aynı hastanede git çok faydası oluyor Allahtan da ümidi kesme iyi düşün içini ferah tut sağlıklıysa her türlü tutunur ve yaşar ❤️