Yhyh35 Canım ben gebelikten önce troid ilacı kullanıyordum ve sonra gebe kalmadan seviye düştüğü için bıraktım. Gebeliğimin ilk ayında da 1.80 gibi yüksek çıkmamıştı ben söylemedim ilaç kullandığımı öncesinde ancak en son 3.10 gibi bir rakam çıktı. Doktor zaten direkt ilaca başlaman gerekiyor maximum 2.50 olması gerek gebelikte troid önemli dedi. En düşük dozdan başlattı. Bence sende başlamalısın ihmal etme ben kaçtım hep ama kullanmak gerekliymiş.