Dilan08 Allah yardımcın olsun bende 11+4 deyim bu hafta ancak rahatlayabildim o kadar bulantım vardıki hayat bitmişti benim için haftalarca işe gidemedim yataktan hiç çıkmadan yattım ne leblebi ne çubuk kraker hiç biri fayda etmedi acillik dahi oldum susuz besinsiz kaldığım için doktorum bana zofer 8mg ilaca başladı en sonunda daha sonra rahatladım biraz tamamen geçmedi ama hergün isyan ediyordum safra çıkarırdım hep zehir gibi ağzım burnum yanardı çıkarırken doktorunla bi görüş ilaç başlayabilir en azından miğde bulantısı bebeğinin gelişimini sağlıklı bir şekilde tamamladığının göstergesi için rahat olsun 💐