Evet arkadaşlar 5yil önce oğlumu normal doğumla kucağıma aldım bnm için yıpratıcı bi dönemdi doğum lohusalik evet şimdide 1gunluk kız bebek annesiyim bu bebisim donmedgi için karnimda sezeryab oldum her iki dogumida yaşamış oldum hangisi zor derseniz ikisi bence eşit biri doğurana kadar diğeri dogumdan sonra daha zor neyse cok şükür iki yvrumda sağlıklı ben iyiyim önem li olan o doğumun şekli ne çok takılmayın sadece akışına birakin bebek nasıl gelmek istediğini size gosteriyo zaten takmayın kafaya hicbirseyi hepinize hayırlı doğumlar sağlıklı yaşamlar diliyorum