Deryakaya1663 Merhaba guzel anneler bu haftalarda bebek hıssedılırmı 15 haftalık hamıleyım bazen karnımda kalp atışı gıbı desem tam oyle degıl ama atan bısey var hafıf ağrılı ama sızce bu ne bebegım mı yoksa cok merak edıorum yasayan varmı 🙏🙈😍
Cigdem07 Deryakaya1663 İlk hamileliğiniz ise daha geç hissedersiniz yani tam olarak 18,19,20 haftalarda hissedersiniz çok hafif atmalarını görürsünüz dışardan ☺️😍 kelebek kıpırdaması gibi diyorlar ☺️ Allah analı babalı büyütsün şimdiden 🧿🙏
Celins_ Deryakaya1663 canım bende 16 haftaya girdim bende senin gibi hissediyorum ama sanirim damar atması o 🙈😊
Skn23 Deryakaya1663 bende 15 haftalık valla ben tekme falan değil elime gelen de birşey yok ama sanki karnımda minik birşey oynuyormuş gibime geliyor aşırı naif dokunuşlar var gibi😂 bağırsak hareketleridir erken diyorlar bu forum da bilemiyorumda😂
Duuyguum Deryakaya1663 bende 16 haftamdayım ilk haftamdan bu yan o atmalar bende var ama bebek değilmiş bu haftalar bekliyorum bir hareketlenme erken yine de ama hissetmek istiyorum artık
Sarkac Canm bende 15 haftalik hamileym benim ikinci cock oldugu icin anlarm dedim ama net daha hissedemedm bakalm ne zmn hissetcm ufakligi :) kalp atisi deglms cnm galiba ya inan net hissedyrsn ilk cocksa 20 haftadan snra hissedrsn benm oleydi kizimda 😊