Susiko Merhaba haftadayım. İdrar yaparken yanma oluyor ara sıra pembe sıvı geliyor. Araştırmalarım sonucu doktor direkt antibiyotik veriyormuş onu da ben kullanmak istemediğimden doktora gitmedim. Yanma sorunu yaşayan var mı ? Geçmesi için önerileriniz varsa paylaşabilir misiniz ?