Deletedmom0333 Kızlar ozel bolgemın sol tarafında nohut kadar şişliğim oldu ve çok acıyor iltihap var gibi içinde başına gelen oldu mu tüm agrılarımı unuttum onun acısı hepsini gecıyor lütfen yardım😔
Melihadur Deletedmom0333 canım doktoruna görün Burdaki tavsiyeler senin rahatsızlığını çözmez çünkü tavsiye ile geçecek birşeye benzemiyor
gizemmm Doktorunuza mutlaka gösterin. Bende o kadar şişlik değil de sivilce gibi olmuştu doktor geçer dedi ilaç falan yazmadı. Geçti