nereden başlasam nasıl anlatsammm
baştan söylim hikayem baya uzun
uzun hikayeleri sevmeyen başlamasın okumaya
nisan 2018
evleneli 1 yıl olmak üzere adet düzensizliğim var ve bu beni endişelendirdi çocuk sahibi olmamıza engel olurmu diye düşünmeye başladım
daha korunmayı bırakmadık belki bıraksak ilk denemede olucak ama eşim hadi gel bi baktıralım bi problem mi var neden adetin düzensiz dedi
gittik kadın doğum hastanesine
muayene oldum kan verdim falan prolaktinimin çok yüksek olduğunu beyin emarı çekilmem gerektiği söylendi
anlamadım adet düzensizliğiyle beyin emarının ne alakası vardı ki
neyse emar çekildim beynimde hipofiz bezinde 7.5 mmlik adenom olduğu be çocuk sahibi olamayacağım söylendi
dünya başıma yıkıldı sandım heralde o zaman ege üniversitesi yeşilyurt tepecik araştırma hastaneleri profesörler falan sonuçlarını göstermediğim kimse kalmadı herkesin yorumu aynıydı
son bi umut özelede göstercem dedim allahıma binlerce şükür doktorum çıktı karşıma
muayene mi yaptıktan sonra bence hamile kalmanı engellicek bi durumun yok yumurtalıklarında dedi şok oldum herkes olmaz deyince
neyse bi ilaç verdi içmeye başladım 2 ay sürüyodu bitince gel tekrar muayeneye dedi
ilaç bitti muayeneye gittim dozunu değiştirilebilirim kan sonucuna göre falan dedi
sonra ultrasonada bi bakalım dedi içeri girdik karnıma ultrasonu tuttu ve bana en son ne zaman adet oldun dedi söyledim yüzü değişti falan ben anlamadım ne olduğunu sorun mu var dedim hamilesin dedi ben şok 🤣😊
neyse öyle böyle derken 14. haftama girdiğim gün işyerinde çalışırken altımda bi ıslaklık hissettim tuvalete gittim çamaşırımda kan gördüm ve inanılmaz fazla bi su akmaya başladı hemen doktorumu aradım gel dedi gittim kesem patlamış beni direk yatırdılar
2 gece tuvalete bile kalkmadan sabit yattım sonrasındada sürekli yattım iğneler serumlar
öyle böyle 20. hafta olduk ayrıntılı ultrason zamanı geldi
gittiğim hastanede o cihazın olmadığı perinataloğa gitmem gerektiğini söyledi doktorum
gittim
hikayemi anlattım
bana direk söylediği şey doktorunda iyi cesaretliymiş ya sana bişey olsaydı seni zehirleseydi ben olsam alırdım bebeği anne daha önemli yine çocuğun olur dedi ben şok
ne demek bebeği almak ya
sen kurtarmıcaksan doktor olmanın ne anlamı var
ağlaya ağlaya çıktım kendi doktoruma gittim anlattım
ben bişey yapmıyorum bebeğin durmak için çabalıyo dedi
o kadar iyi kalpli o kadar merhametli biri ki allahım herkesin karşısına böylelerini çıkarsın
neyse her hafta git gel git gel sürekli sıkı takipteyiz
progestan zaten 14. haftamdan beri sabah akşam sürekli kullanıyorum
doktorum gün sayıyo 28. haftayı görsek yeter yaşam sınırını geçerse küvezde kalır ama yaşar deyip beni teselli ediyo falan
yata yata geldik 35. haftaya
ben hiç hissetmesemde nstde sancım 72 çıkınca doktorum ciğer geliştirici vursak iyi olur dedi
2 gün iğne vurundum yine yatmalara devam
- hafta olduk ha geldi ha gelecek doktorum tamam dedi artık progestanı bırak doğarsa doğsun 3 kiloyu geçtik 🙏ilacı bıraktık bebeğim makat gelişti kafa yukarda ayaklar aşağıda o yüzden sezeryan olması gerekiyodu doktorum 38+3 te alalım artık dedi tamam dedim ne derse tamamdı benim için o kadar güveniyodumki doktoruma o kadar çok şey yaşadıktan sonra sağlıkla kavuşayımda kızıma normal sezeryan umrumda değildi
37+3 sabah 6da uyandım tuvalete gittim çamaşırımda kahverengi bi leke vardı doktoruma mesaj attım
hastaneye geçin bakalım bi dedi
gittim nstye bağladılar 100ün üstüne çıkmaya başladı sancılar
doktorum artık alalım dedi
37+3 küveze girer mi diye endişeliydim ama doktorum sakinleştirdi
nerelerden geldik biz bu günlere korkma dedi
önlüğümü giydirdiler
ameliyathaneye götürdüler gülerek girdim ağlamadım hiç kızıma kavuşucaktım o kadar çektiğim günler haftalar aylar biticekti
anestezi doktoru geldi belimden iğne yaptı hiç acımadı elimin üstünden damar yolu açıldı onunla aynıydı acısı
ayaklarım uyuşmaya başladı ayağını kaldır dediler ama kaldıramadım tamam başlıyoruz dediler önüme perde geldi başladılar hiçbişey hissetmedim
doktorum konuşuyodu sürekli benimle titriyomuşum farkında değildim korkuyo musun dedi endişeliyim sadece heyecanlıyım kızım sağlıklı mı diye dedim
sonra bi ses yanağıma getirdiler bi sıcaklık bi koku ama böyle bi güzellik yok
allahım dedim sana şükürler olsun
çocuk doktoru geldi alıyoruz yanından dediler direk sorduğum küveze girecek mi doktor güldü ne küvezi tosun doğurmuşsun maşallah dedi sonrasını hatırlamıyorum sanırım beni bayılttılar miden bulanırsa söyle dediklerini hatırlıyorum sadece
sonra sedyede götürdüklerini önde kızım arkada ben beraber çıktık çok şükür küveze girmedi 🙏
bütün dualarım kabul olmuştu 23 hafta yatmanın mükafatıydı bu bana
o kadar zorduki neyse hepsi bitti geçti gitti
ben kızıma kavuştum mis kokusuyla uyuyorum uyanıyorum
darısı hepinizin başına
sormak istedikleriniz varsa seve seve cevaplarım 🥰