14 gün önce 33+0 da mecburi sezeryanla çift yumurta ikizlerimi dünyaya getirdim. Kızım bir gün makineye bağlı kaldı. Çok şükür şuan solunum sıkıntıları yok. İkisi de 1900 grla dünyaya geldiler. Ödemlerini atınca 1750 gr a kadar düştüler. Sürekli sağıp anne sütü veriyorum. Üç gündür emzirmeye izin veriliyor. Geceleri getirdiğimiz sütle beslemelerini sağlıyorlar. Ama 14 gündür hala daha kilo almaya başlamadılar. Çok tedirgin oluyorum. Gün geçtikçe daha zor oluyo. Yüreğim dayanmıyor bırakıp evime dönmeye. Benimle aynı durumda olan var mı? kilo alımı ne zaman başladı. Küvezde ne kadar süre kaldılar? Cevaplar için şimdiden teşekkürler. Rabbim herkese bebeğini sağlıkla kucaklamayı nasip etsin. ❤