yagmuranne Merhaba güzel hamişler, ben 9haftalık gebeyim ve ilk gebeliğim 🤰 o yüzden çatlamamak için önerileriniz var mı kremler ve ne zamandan sonra kullanmaya başlayayım gibi tşk ler hepiniz inşallah sağ Salim kucağınıza alırsınız bebişlerinizi🥰🤰💋
Fattuana yagmuranne ben zeytinyağı kullanıyorum ama bio oil de almayı düşünüyorum. Doktorum. 12. Haftadan sonra sürmeye başlayabilirsin demişti
Susiko yagmuranne Hindistan cevizi yağı ile lierac isimli markanın jelini kullanıyorum birçok forum sitesinde lierac markanın tavsiyesini görmüştüm henüz çok büyümedik ama ben yine de aksatmadan kullanıyorum.
Tntuna yagmuranne eczaneden aldım ben. Büyük eczanelerde oluyor. Dermokozmetik satanlarda. Lierac iyidir. Ben 25+4üm şuana kadar yumuşacık geldik sayesinde. Sürmediğim gün kaşıntı oluyor.
Bahara yagmuranne canın googleye yaz direkt çıkıyor zaten ama aratır biz 125 milimini 35 tl ye mi ne almıştık bide losyon falan göndermişlerdi birsürü 🙏🏻
Susiko yagmuranne ben 10 haftada başladım daha geç başlanabilir yazıyor ama yine de riske atmak istemedim
BURJUVA yagmuranne Başından beri lierac kullanıyorum 34.haftadayım resmen harita gibi oldu karnım yani çatlayacaksa çatlıyor ne yaparsan yap 😏