Albevna_ Ayazz ya kime söylesem kayhan dedi acaba öyle mi oldu yine diye kayıhan yazdım😄 sağolasın bence de isim çok güzel lakin çevremizdekiler sayesinde şüpheye düşüyoruz 😅
sebos cimsiyetini öğrenmedim henüz ama oğlum olursa hep ismi Doruk olsun istiyordum şimdi ise sadece Muhammed Emin istiyorum isim ağır olabilir ama amme babalar çocuklarıma güzel isim koymakla yükümlü içinizden ne geliyorsa onu yapın evlat sizin 💙👶😇😇
Mineee Bizde nasip olurda ömer alp koyucaz bizim çevre aksine çok güzel bi isim dedi bizimkiler yeni isimlere karşı aksine 😁
Elif1147 Ayazz ben hiç inanmıyorum öyle şelere ne istiyosanız onu koyun bence.herkes cahil cahil konusuyo.ama çocuklarına sahabe isimleri koyanlar oluyor söylenmesi zor mesela o çocuk için ilerde sıkıntı bnce
gulcins İsim bence ağır olmalı zaten,2 gün önce bir anne çocuğunun adını Abdülhamid koymuş gördüm ki hayran kaldım genç bir anne öyle bir isim koymuş ki hem ağır hem muhteşem...Bence ismin ağırlığı olmalı adıyla yaşasınlar 🙏