Kelebek_27 doktorum bana özellikle şarküteriden(salam,sosis,sucuk gibi), yüksek miktarda Cıva içeren deniz ürünlerinden (dip balıkları,midye,karides),bazı bitki ve bitki çaylarından (adaçayı,kekikçayı,Yeşilçay,ödem attırıcı çaylar,maydanoz) uzak durmamı söylemişti. bunun dışında az az yiyebildiğin şeylerden yemeye devam edebilirsin dedi. Bebek yesen de yemesen de depolarından besleniyor ilk 3 ay. Senin güçsüz kalmaman için Kalsiyum ve protein alman iyi olur tabi