Hepinize iyi gunler tatli ve guzel anne ve anne adaylari. Benim dun aksamlardan beri sag kasik da bicak saplanir gibi agri gibi acı var gece biraz hafifledi ama sızı seklinde devam etti simdi de biraz daha artti hatta 10 dk once bi girdi kimildayamadim kaldim canimi.cok.yakti sehir disindayim hemen doktora gitmem.en az 1.5 saat surer ve arabayi kendim.kullanmam gerekecek 34. Haftam bitti bugun ama bebegimjn gelisimi 2 hafta önden gidiyor basina boyle bisey gelen var mi beklemeden hemen gideyim mi bilemedim doktorumu aradim ama ulasamadim da sizce be yapayim dogum sancisi degildir demi