prensesveprensannesi Merhaba canlar ben 20 haftalık hamileyim dün oğlum olacağını öğrendim hamileliği nasıl oluyor 3 yaşında kızım var onda herşey yiyip içebiliyordum bunda ne yesem midem bulanıyor ne yapmam gerek
Hotic prensesveprensannesi bence her gebelik kendine özeldir. Ben de erkek bebeğe hamileyim ama cok şükür rahat geçiriyorum 30 hafta bitti. Hiç bulantım olmadı başlarda cok az hazımsızlık yaşadım sadece. Bi iki haftadır da sırtım ağrıyo cok oturursam. Bazıları da gerçekten perişan oluyor galiba yapı meselesi. Allah kolaylık versin inşallah kolay geçer ☺️
uhuddd prensesveprensannesi bende 36 haftalık erkek bebek annesiyim hiç mide bulantısı yaşaödım ta ki bu som haftalara kadar ama baska sorunlar yaşadım herkeisn gebeliiği farklı geçiyor
GulsahMulayim prensesveprensannesi canım benim o kişiden kişiye değişiyor. 26 haftalık hamileyim ben oğlum olacak, şükür bu zamana kadar Ne aşerme yaşadım Ne bir kere midem bulanıp ööö dedim. Hiçbir ağrım sızım falan olmadı 🙏 gayet normal hiç Hamile değilmişim gibi yaşayıp gidiyorum. 😄
AmatorAnne prensesveprensannesi cinsiyetle değil de gebelikle ilgilidir. Ben de erkek bekliyorum 30 haftayı gectik. Hamdolsun 4. Aydan sonra çok rahattim.
Snglmhmt Ben 32 haftalık oldum hala midem bulanıyor kusuyorum çok zor geçiyor valla ama kişiden kişiye göre değişir
Gzrilknur Snglmhmt offf canım ya 🥴 en çok korktuğum şey. Allah yardımcın olsun. İnşallah bugün yarın kesilir bulantın kusman 🥺
Hafizenur Hotic kesinlikle katılıyorum bende 30 haftalığım oğlum olucak çok şükür hiç bir sıkıntım bulantım olmadı artık fazla otrunca belim ağrımaya başladı o kadr da olcak 😂
Tugbaevrankaya Hotic ay aynı bende çok rahat geçiriyorum şükür allah herkese rahat geçirmek nasip etsin tabi şu son zamanlarda ağrıları saymazsak 26 haftalık olduk bugün
prensesveprensannesi uhuddd teşekkür ederim canım biraz farklı evet ama biraz zor geçiyor yemek yemeyince besleniyor mu düşünüyorum
prensesveprensannesi GulsahMulayim teşekkür ederim bende kızım da öyleydim aşermem oldu son aya kadar yedim
prensesveprensannesi Gzrilknur teşekkür ederim canım İnşaAllah tek düşüncem o geçse bi ufak kokundan bile midem kötü oluyor
guler27smsk_ prensesveprensannesi ben kızımda kusuyordum bsy yiyemiyordum dokuz ay boyunca Suan oğlum olck insallah çok rahat geçti hamileliğim sdce su iki haftadır bulantı oluyor
GulsahMulayim prensesveprensannesi ohhh ne güzel 👍 bende hep onun hayalini kurmuştum canım birseyler ister aldırırım falan diye ama Yok 😂
Deletedmom2 prensesveprensannesi benimde oğlum olacak inşallah 24 haftayı bitirdim ilk günden beri bulantı tiksinme gibi şeyler hiç yaşamadım sadece fazla ev işi yaptığımda bel ağrım çok oluyor birde iki haftadır geceleri parmaklarım uyuşuyor ve ağrısı tüm gün sürüyor
prensesveprensannesi GulsahMulayim canım ya sende şakasına falan iste bence benim eşim her akşam arayıp sorar Allah razı olsun bende şimdilik yok diyorum
Mineebd prensesveprensannesi hamilelikte yaşanan sorunların bebek cinsiyetiyle hiç alakası yok.. tamamen bünye meselesi.. 1 oğlum var 7.5 aylık. Karnım büyümese hamile olduğuma doğurana kadar inanmazdım herhalde :) şükür allah’a hiç bir sıkıntım bulantım aşermem vs hiçbirşeyim olmamıştı. Tamamen bünye meselesi.. umarım biran önce kesilir şikayetleriniz ☺️