Bende 5 haftalık gebeyim kan değerim 4870 lerde dün doktor sadece kese yi gördü bir hafta sonra tekrar gel dedi normal bir durum muş bende korkmuştum. Ne kadar son adet günün den sonra hesaplansa da net bir şey olmuyor hayırlı ile inşallah bebeği de görür kalp atışınızda duyarsın allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🙏