Tubahira Arkadaşlar merhaba ben 12 haftalık oldum çok şişkinliğim ve gazım oluyor akşam 6 aylık oluyorum resmen sabah iniyor karnım ne yapmam gerekir benim gibi olan var mı
Ftmemne Tubahira ben 20 haftadayım aynıyım. Akşamları sanki bir dünya taşıyorum karnımda ama sabahları yarıya iniyor. Akşam yürüyüşte yapıyorum düzenli ama aynı değişmiyor