Leylacihat33 Bende aynı ağrıyla haftalarca ugrastım doktorım magnezyum eksikşiliğinden oldgunu söyledi ve ilaç verdi aynı zamanda sıcak havlu ütüleyim o bölgeyi sıcak tutunca cok faydasını gördüm cok şükür geçti tamamen acil sifalar diliyorum sizede
Sevginin_annesi Aysekk53 ben de on haftalık hamilerim dehşet bel ve kalça ağrım var üçüncü hamileliğim normalde magnezyum bacak krampı için değil miydi ağrıya iyi geliyorsa hemen alacağım daha başlamamıştım dr gidemedim diye
Aysekk53 Sevginin_annesi gerçekten iyi geliyo . Ben bi haftaya yakındır kullanmıyodum meger o yüzdsnmiş . Bu sabah içtim su an gerçekten agrık yok diyebilirim . Kaçgündğr o kadr agrıyo bosuna çekmişim
Sevginin_annesi Aysekk53 ay inşallah geçer ben de aldırdım hemen içtim ağlayacağım artık yere basamıyorum
Neslihansss Aysekk53 yani ben kalçamla belime koyuyorum öyle birsey duymadim korkutmayn kendinizii ben yatamıyorum oturamıyorum yürüyemiyorum yatarken ağlayarak uyuyorum hattaa ılaçta yok mecbur su torbasi biraZ rahatlatıyorr
Aysekk53 Neslihansss bende aynıyım . Yatakta sağdan sola dönmek ne mümkün resmen batıyo . Kalkıp o sekilde dönüyodum .