fm_92 Arkadaslar 39+0 planli sezeryan icin cok gec degil mi acaba? Doktorum o tarihi verdi, ben de anne karninda fazla 1 gun bile bebege iyi gelir diye razi oldum, ama gec diye bir az da tedirginim. Etrafimda her kes 38+1-de filan sezeryan oluyor
MinikPrensesAnnesi fm_92 hayır canım 40a kadar bekleyenler bile var sonuçta anne karnındaki bir gğn bile çok değerli bebişlerimiz için
koomikbiranne0507 fm_92 canım benimde 38+6 ya verdi bende tedirginim senin gibi ama bi bildikleri vardır herhalde
Crnerkn fm_92 ben de 38+6 da sezeryan olucam. Bebek anne karnında nekadar kalırsa okadar iyidir bizim için dedi dr.
Thecrown fm_92 normalde dünya standartlarında 39 haftadır öncesi bebek için iyi değildir. Dünya sağlık örgütü Doğum planlamasını okuyabilirsiniz
koomikbiranne0507 fm_92 Allah hayırlı doğumlar versin benim 5temmuz 9ay geçti bitti 1hafta hiç geçmiyecek gibi geliyor 😇
fm_92 Thecrown evet ben de ingilizce googleda aradigimda yabanci siteler 39 hafta diye oneriyor okudum, o icimi rahatlatiyor
Modies fm_92 merhabalar, bizde 39+0 da sezeryan olacağız. Bize de doktorumuz o tarihi verdi daha erken yapmayacak. Demekki normal