tugcakkn 19.haftadayım az önce çok mide bulantım oldu tost yemiştim hepsini istifra ettim zorlanma sonucu galiba ensemde ağrı oluştu zararı olurmu sizce gitsem mi acile ?
Sahreyldrm tugcakkn canım tansiyon aleti varsa bı ölçsen bazen tansiyon da yapıyor böyle sıkıntılar geçmiş olsun
Ceylannn tugcakkn Endişelenecek bir durum değil fakat bence tansiyon kontrolü yaptırmanızda fayda var . Aile sağlığı merkezlerinde düzenli tansiyon takibi yaptırabilirsiniz. Şu an içinde yakındaysa hastane bir gözükmenizde fayda olabilir. Çok geçmiş olsun🙏🌸
tugcakkn Sahreyldrm yok evde de ya bende evhamlıyım biraz aşırı bir ağrı değil ama istifra ederken zorlandım biraz ondandır heralde diye düşündm.
Deletedmom2 Migrenin var mı ? Ben hamileliktede, öncesinde de ne zaman istifra etsem ensemden ağrı girer ve migrenim başlar tetikliyor malesef
tugcakkn Deletedmom2 evet vardı ya akıl edemedim panikten sanırım teşekkür ederim şmdi daha iyiyim.İnşallah çıldırmadan sağlıkla doğar bebişler yoksa yandık 🙏🏻🥰
Deletedmom2 tugcakkn geçmiş olsun tekrardan umarım sık tekrarlamaz migren atağın tuttuğunda parol kullanabilirsin dedi doktorum tamamen keşmekeşe parol içip yatınca rahat uyutuyor
tugcakkn Deletedmom2 teşekkür ederim inşallah diyelim 🥰 size de geçmiş olsn doktoruma sorucam bende 😊
tugcakkn Ceylannn teşekkür ederimm çok saolun pek uzun sürmedi pazartesi günü doktorumla görüşücem inşallah tansiyonla alakalı değildir de bakalm 🥰🙏🏻