Polen merhaba, Bende ikinci doğumu yapacağım sezeryan. sizin gibi düşünüyorum. Ümraniye devler hastenesi kadın doğum bölümünü düşünmenizi öneririm. Ben hamilelik sürecinde iki kere 1 er hafta yatış yaptım kadın doğum bölümünde hem hemşireler hemde doktorlar çok ilgiliydi. Tüm odalar iki kişilik ve yeni. Duş ve wc kullanışlı büyük. Odalarda büyük. Eğer rahatsızlığımdan dolayı yatış yapmasaydım tereddüt ederdim. Ama şimdi tereddütsüz orda yapmayı düşünüyorum. Sizede fikir olsun