Espbulut benim bildigim folik asid sonuna kadar kullaniliyo...bende yurtdisindayim almanyada yasiyorum folik asid hamilelik öncesi var sonra 1, 2 ve 3 diye devam ediyo.sonuna kadar aliyosun bebegin gelisimi icin..benim degerlerimde cok sükür normal ama kullaniyorum.bulantilar devam edebilir normal bisey bu ben 25 haftamdayim zaman zaman halen bulantim var...bazi insanlarin doguma kadar devam ediyo nadirende olsa.öyle SIKMA canini bebegine yansitma