Hgdalli132 Arkadaşlar 10 gün önce sezaryen ile doğum yaptim. Yaklaşık 4-5 gündür bir gıcık ve öksürük hali var. Geçmesi için ne yapabilirim ve dikişlere zararı olur mu? Yardımcı olur musunuz? :)
Hll Hgdalli132 doktorum bana ılık ballı süt ic demisti canım bende de öksürük oldu herhalde ameliyathane soguk oldugundan üsütuyoruz😊ilac kullaniminida emziriyorsan ona göre dikkatlice sec derim. Gecmiş olsun bebişinle mutlu zamanlar🥰
Ftmemne Hgdalli132 tereyağını eritin içine pekmez koyup için. Öksürük geldikçe yapın. Çok iyi geliyor
gizemmm Hgdalli132 öksürürken karnınızı yastıkla destekleyin. Bende de olmuştu acımasını biraz azaltıyordu.
Gozde01 Hgdalli132 merhaba benim bildiğim bütün nç ameliyatlardan öksürük oluyor narkozdan dolayı sıkıntı değil bal ye bol bol uzun sürede vücuttan çıkmıyor die biliyorum
Hgdalli132 Hll teşekkür ederim 😊 benim doktorum da sütü yasaklamıştı gaz yapar diye ama artık problem olacağını sanmıyorum tekrar teşekkür ederim 😊🙏
Hgdalli132 gizemmm İlk gün ki acılarım kalmadı şükür. Sadece nasıl desem bir baskı hissediyorum oksururken o kadar teşekkür ederim cevabınız için 😊
Ftmemne gizemmm bide gülmek. Eşim sürekli güldürüyordu beni allahım. Ameliyat yerimi tutuyordum sarsılmayayım diye 🤦♀️yastık iyi fikir
gizemmm Hgdalli132 bende de oldu öksürük destekleyince daha iyi oluyor. Olsun tatlı acılar bunlar. Rica ederim :)
Hgdalli132 Gozde01 umarım dediğiniz gibidir ya sesim gitmeye başlayınca grip olucam diye ödüm kopuyor 😕