Zeynepzeze ya sizler nasıl yürüyüş yapıyorsunuz :( benim ilk 4,5 ay riskim vardı ayakta çok durmam yasaktı. Sonradan risk ortadan kalktı ama bu sefer vücudum ağırlaştığı için mi yoksa gebelikte olan bi durul mu bilmiyorum biraz yürüyünce ayaklarımın üstüne basamıyorum. Birde havalar çok sıcak gün içinde dışarı çıkıp yürüyemiyorum akşam 8den sonra da halim kalmıyor çıkmaşa eriniyorum. Böyle böyle şişip gidiyorum 😔😔😔