Hnfvndk Adet sancısı gbı agrım var ıkı gundur sureklı degıl. Bıde karnımın etrafı agrıyo ya boyle olan var mı. Herseye doktora kosmayı istemiyorum bısey yok dıyo sonra cok nazlı gbı gorunmek istemıyorum. Erken de dogurasm var ama şimdi degıl 🙈🤣
Scb Hnfvndk benimde karnımın alt kısmı agriyo çatı agrım var dr normal demişti vücudun doğuma hazirlaniyo dedi bazen karnımın yan taraflarida aciyo 😐 29+2 haftadayim
Hnfvndk Scb bende 10unda gıtcem zaten kontrole de. Bu haftalardan sonra doguma hazrlandıgu ıcın bu tarz agrılar olabılıyomus dıye cok şeyapmıyorum. Herseyımız ıyıydı cunku. Allah yardımcımız olsun yalancı agrı boyleyse gercegınde napcam 🙈
Hnfvndk Gamzelii ınsallah aa dogurmakta ne varmış dicegımız gbı bı sancıyla dogururuz 🙈 korkum yok ama nasıl cıkıcak aklım almıyo 🤭