Mercimeginannesii İzgi’yi söylemesi zor sanki yanlış söylenmeye müsait. Bizim okulda İzim ve Özüm kardeşler vardı isimleri çok hoşuma gidiyordu. Belki İzim yakın gelebilir 🙏🏻 Ben Mila, Mira tarzı isimleri sevmiyorum şu sıra o kadar çok konuyor ki büyüdüklerinde her sınıfta beş tane olucaklar Ayşe, Fatma gibi olucaklar bence ilerde🤦🏼♀️