CanNurdan Kızlar adet tarihime göre 12+1 ultrasona göre 12+4 günlük hamileyim ama elim ayağım tutmuyor çok halsizim 😔 yani biraz enerji verecek bir yiyecek ya da kullandığınız bişey var mı 🙏🏻 Teşekkür ederim şimdiden
CicekGirayBysl CanNurdan 4 ay ayakta duramadım ne zaman 30 hafta olduk gene ayakta duramıyorum hala da halsizim Evimin işini bile çok Zor yapıyorum 😑 dinlen canım
Kubuuu1 CanNurdan hiç sormayın ben de öyleyim imom omega verdi doktor ama hiç bir işe yaramıyor hiç enerjim yok 😔 meyve ceviz sebze o tarz şeyler tüketmeye çalışıyorum
CanNurdan CicekGirayBysl 😔 ev işi yapmak o kadar zor geliyor ki nefret ediyorum dağınıklıktan 🙄 ama yapamıyorum işte
Migrenligebe CanNurdan 9 ay boyunca dogru duzgun yapmadim. İlk dort ay parmagimi kipirdatamiyordum bile. Esinden veya cevrenden yardim iste, yorma kendini
CicekGirayBysl CanNurdan boşvrr bebeğinden önemli değil. Eşim sağolsun çok yardımcı oluyo yemekte temizlikte. Kahvemi bile yapar sırtım agrır masaj yapar. Yapsın yani oğlunu taşıyorum 😁😁 şaka bi yana rabbim herkese anlyışlı eş versin 🙏🙏👼🏻 Hayırlı doğumlar yaşatsın
CanNurdan Kubuuu1 ben de imom kullanıyorum hergün mutlaka ceviz yiyorum açılayım diye hergün yürüyorum
Aturkk Bende 10+3 bende cok halsizim bütün gün yatasım var zar zor günlük işimi yapıyorum yatıyorum hemen🙄
CanNurdan CicekGirayBysl amin canım biz de taşınacaz garibim tek başına topladı evi 🤭😊 rabbime bin şükür ❤️