Ilk sistik oldugumda calistigim icin kendi doktoruma gidemedm ve aile hekimim monural diye bi toz Verdi,icince 1hafta rahattim ancak 3gun once vajinada yanma ile idrar esnasinda zorlanmam devam ediyor, yine ctesi haric calistigim icin doktora gidemiyorum,onerisi olan,bunu yasayipda atlatanlar,help please, karbonatli su ve sirkeli su denedim ancak midemi bulandiriyor ve kusuyorum artik,hijyenime dikkat ediyorum ama neden hala gecmedi anlamyrm,12. Haftadayim 🙄😑😶😖😉
Tesekkürler 🌼🙏💜