UmudumOldun Smyy7 bende daha içime sinen bir şekilde bulamadım malesef . Önü düğmeli bakıyorum ama hep düğmeli de olsa önleri çok açık
Ebrom feyzaa34 aldın mı canım? Kumaşı hakkında bir fikrin var mı ? Bhrkls kumaşı nasıl acaba? Doğumum Antalya da ve Ağustos sıcağında olacak, sıcaklar da rahat edilebilecek bir kumaş mı acaba?
Zeynepzeze Mağazalardakilere baktım boyları çok kısa hiç hoşuma gitmedi benim de. İnternetten alayım diyorum bu sefer de beden konusunda sorun yaşarsam iade falan zor olacak 🤷♀️
Yigithamzaninannesi Ben alt üst gecelik takimi aldim çıkarken vs ferace giyerim üzerime diye düşündüm açıkçası lohusa takımları çok pahalı 🤷♀️