Merhabalar bugün 39+1 olduk kaç gündür kasılmalar vardı yürüyüş yapıyorum duş alıyorum pilates topu ile egzersiz yapıyorum. Ama doktor alttan muayene etti 2 gün önce açıklık yok bebek yukarıda dedi. Doğum belirtisi yok dedi. Pazartesi tekrar gitcem. Devlet hastanesine gidiyorum ve Doğum başlamazsa ben suni sancı istemiyorum Bi de gebelik şekerim var 😞 😒 aç kalınca şekerim düşüyor doğuracak gücüm kalmaz herhalde bayılırım diyorum yani. Doktor suyun birazcık fazlalaşmış ama normal sayılacak durumda dedi bebişimiz 3500 kg. Suni sancı reddetme hakkımız var mı? Kendi sancım olmazsa sezeryana alsınlar o kadar sancı çekip tekrar sezeryan olan çok insan var. O yüzden o sancıyı çekmek istemiyorum bende 😞