Selam kizlar benim iki gundur bazi rahartsizliklarm oluyo mesela karin altim axsamlar agriyo belim agriyo bugunde midemde sanki kopuk varmis gibi oldum simdide karnimin ici sisiyomus gibi hiss ediyorum bide karnim kalp gibi atiyo 9+4gunluk gebeyim 4hafdadir ultutasona girmiyorum acaba bisey olmusmudur kalbi falan dursa nasil hiss ederim ? Doktorum burda yox 12hafdalik olunca gel dedi sizce napmaliyim?