Duruervabatu Kızlar 37 haftalık hamileyim dün geceden beri koyu yeşil akıntım var kasıklarımda da ağrı var doktora gitmeli miyim ?
Minnosaile Duruervabatu enfeksiyon kapmış olabilirsin canım. Bir de Doğum hikayelerinde okuduğum yeşil su geldi akıntı oldu çocuk kakasını yapmış vs diyorlar. En iyisi sen doktora gözük derim haftan da ileri sonuçta risk alma.
Tugraveannesi Duruervabatu bende de ped de yeşil renk akıntı var ay korktum şimdi acaba ama çok koyu değil bende ki açık yeşil gibi nedendir acaba haber verirsen çok sevinirim kuzum kaka yapma durumu varsa bende gidim ağrım sızım yok gerçi ama bilemedim
Duruervabatu Tugraveannesi canım şimdi geldim hastaneden ağır enfeksiyon dedi sadece kakasını falan yapmamış çok şükür 2 gün sonra kontrole çağırdı tekrar