Bebebebem Kızlar 19+4 hamileyim dünden beri bebeğimi hiç hissetmedim sanki karnında bi boşluk varmış gibi bi hissiyat var çok korkuyorum bisey olacak diye böyle hisseden arada hissetmeyen varmi
Ftmemne Bebebebem çikolata yiyip üstüne meyve suyu için solunuza yatın. 15-20 dakikaya tepki verecektir. Korkmayın bu haftalarda az hareket etmesi normal zaten. Ama şekerli şeyler hızla kana karıştığı için tepki verecektir
Efsoo Bebebebem normal bi hal.o haftalarda az olur hatta cok adam hiss edemiyo.o uzden endise etmeyin☺27den sonra duzwne giriyor haraketler.20-22 arasi cok guman hiss ediceksin.
Bebebebem yigitmom_ evet ilk gebeliğin ben 18. Haftadan beri hissediyorum daha önceden seyirle gibi oluyodu şimdi tekme falan attığını hissediyordum ama dünden beri hiç bisey yok çok tedirgin oldum
Kelebegimmm Ben 28e yeni girdim daha yeni hareketlerini sık sık hissetmeye başladım.bu zamana kadar günlerle günde 1-2 defa hiss etdiğim oldu
Sadiyy35 Bebebebem çok normal canım ben 19 haftada hissetmiyordum bile 24 haftalık olduk şimdi biraz daha arttı hissetmem