Mirc Biraz once doktora gttm geldim cati muanesi yapti sezeryan dedi 37 haftaligim ama baska hastaneye gt dedi brda doktor bulnmsz dedi yarn baska hastaneye gitsem ne dycm bana sezeryan dediler des3m hemen alirlarmi yoksa gun mu verirler devlete
sevval55 Mirc belki o doktor normale musait normal yapalım dicek bence hic bişe deme direk muayene ye git bide o aynı sekilde baksın bişey söyler
Tugraveannesi Mirc iyide 37 haftasın normal doğum 40a kdr yolu var şuan açılma sancı olmamış olabilir belki 39 40 olacak başka doktor git sezeryan dan bahsetme bırak baksın o fikrini söylesin
crispimm44 Mirc açılma olmaması gayet normal benim 40 haftada yarım cm açılma olmuştu 40/2 de de doğurdum
Mirc Tugraveannesi ya bizde araba yok gtcgim hastane tam 2 saat uzaklikta yarn gtcm insallah bklm bide donmemis daha donermi bu haftadan snra
Tugraveannesi Mirc dönme ihtimali olabilir kısmet ama dönmezse en kötü sezeryan olur ama normal bekliyorsan şuan 37 de erken ztn