Annemmm2 Kızlar 8 haftalık bebegin kolları azıcık belli oluyor gören heryeri belli erkek diyo bunun dogruluk payı var mı? Bir 2,5 yasında oglum var hayırlısı olsun ama merak ettim 🙈🙈🙈😍
Annemmm2 Annemmm2 https://imgyukle.com/i/kms8Aj bir bakar mısınız? Bana cok sacma geldi bu kDar küçükken direk herkesin erkek demesi kolu azıcık belli diye
ozgeustun Annemmm2 12. Haftada cinsiyet oluşuyor organlar. Bende tüm belirtiler erkek ama kızım olacak
Bahara Annemmm2 ben ilk defa böyşe birşey duydum canım bence bununla alakası yok ama benim içimden erkek geçti yinede 😊
Annemmm2 nilaylaylaylay demi bence bir alakası yoktur 🤭 tabi saglıklı olsun ilk sey o hayırlısı olsun hakkımızda ama bir oglum var bir de kızım olursa iyi olur allahın izniyle. Hatta arkadasım gördü resmi sen direk erkek ismi hazırla diyo 😂 diyorum ne alaka heryeri belli diyo
Annemmm2 ozgeustun ya aynı seyi bende söyledim onunla bir alakası yoktur diye ama yok illa kendi dedikleri 😊 Hepimizin hayırlısı olsun hakkımızda balım, 😍🙊
Hanife5334 ozgeustun ozgeustun 😂😂 kayınvalidem ilk kızımda dogurana kadar erkek bekledi hastaneden bi geldim seviyo erkek değil o sevme istersen dedim aaa olurmu hiç ben kızlara bayılıyorum diyo 😂😂kulahima anlat dedim .şimdi ikinci de kız 😂😂sen annene benzedin diyo annemin de 4 kızı var keşke tırnağı olabilsem dedim, valla hiç umrumda degil eşim de bende çok memlunuz az ötede havlasın 🤣🤣🤣
Hnfvndk Annemmm2 bende burdan bebegı gostermıstım bırıne bebegım su an bu kadar dıye. Programda resımde bebek yokmu o işte. Aa herseyı bellı bunun erkek dedı 🤣 o resmı bebegım sandı ayy allahım. D oyle dıyolar ama sanmıyorm kızlar da aynı bebek sonucta
Annemmm2 Hnfvndk Ahahah 😂😂 ciddi mi ya gercek sanan varmı o resim bildigimz 3 boyutlu resimler demi uygulama girişinsde cıkan 🙊oda iyimiş ya
Hnfvndk Annemmm2 evet o. D allah allah dıyorum bende nerde ultrason resmını gordu kı herseyı bellı dıyo bna. Meger uygulamadakını dıyomuş 🤣🤣
Gamzelianne1453 Annemmm2 oglun varmis zaten ins bide kizin olur teori tutsa sevincek gibi sormussunuz erkekmi istoyosunuz anlamadim
Annemmm2 Gamzelianne1453 hayır oglum var 1 de kızım olsa cok iyi olur 🙏 kız çocuklarına bayılıyorum oglum da bile cinsiyetini ögrenmeden kız takımı almıstım ama hayırlısı tabi saglıklı olsunda diyorum geri 🙊 Eşim de bende kız olur diye umut ediyoruz 😂
Misskokulumm Annemmm2 bu kadar küçük bebeğe cinsiyet tahmini yapmak çok zor bana çok saçma geldi sen kimseyi dinleme cnm Rabbim gönlünden geçeni versin inşallah 🌸🤲
Annemmm2 Misskokulumm Amin canım insallah hakkımda hayırlısı olsun saglıjlısı olsun tabi ama kızımız olursa daha cok seviniriz bir oglum var 🙊😍
Ftmemne Annemmm2 bende ne kadar doğru bilmiyorum tabiki yine uydurma ama bu haftada kafası bedeninden büyük ise erkek oluyormuş 🤔
Annemmm2 Beyzanurlina ben görmedim canım söyle bir teori varmıs bebegin vucudu cok belli olursa kolu felan azıcık erkek olurmus bu teorinin dogruluk payı varmı cok sacma diye sormak istedim aslında 🙊🙈