Milos bende fmf hastasıyım şuan 31 haftalığım. Benimde atak geçirdiğim dönemler oldu ama çok şükür şimdilik bi sorun yok. Bende atak geçirdiğimde burada post açmıştım doğum yapanlara sormuştum bu hastalık bebeklerinizde bi sorun yarattı mı diye ama çok şükür olumsuz bi cevap almamıştım . Atak geçirdiğinizde bol bol dinlenin terlemeye çalışın rahatlatıyor . Yürüyüş yapın karnınızın kasılmasını azaltıyor biraz