Gamze90887 Kizlar 17+2 olduk saglik ocaginda ki ebemiz görümcem ama sürekli arayip biseyler sormaktan utaniyorum artik 😂 sizler kacinci hatada oldunuz
Misskokulumm Gamze90887 bende 21 de ilk dozu oldum 24+0 olduk 2 hafta sonra ikinci dozu olcam inşallah 🌸
Gamze90887 Mlssa saol canım ya 😊 artik kadini o kadar cok arayip soru soruyorum ki utaniyorum aramaya aman bu gelinde ne evhamli demesinler 😂😂
Gamze90887 Misskokulumm ebeye göre degisiyo heralde 17 18 haftalarda olani da duydum ilk hamilelik zamaninda görümcem kaydimi yaparken 18 hafta gibi asini yapariz demisti yanlis hatirlamiyosam
Hilahila Ben hiç sağlık ocağına gitmiyorum. Doktor belirtir mi tetanoz aşısı olman lazım diye? 19 yaşımdayken olmuştum ama farkeder mi? 26 yaşındayım şu an. 18 haftalık hamileyim
Gamze90887 Hilahila kuzum saglik ocaginda kaydin olmasi lazim ordan takip ediliyorsun gebelik boyunca gebelikten sonra da bebegin icin takip ediliceksin bence bildir saglik ocagina gebeligini
Hilahila Gamze90887 biliyorlar zaten ilk testi orada yapmıştım. Kayıt almışlardı. Hiç gitmedim. Onlar da aramadı.
Zisan14 Aşıyı olanlar çok acısı oluyor mu acaba bende 15+6 yım 🐣 2 gün sonra acısı çok oluyor diyorlar 🤔
Zisan14 Gamze90887 burada okumuştum bi kaç yerde çok acısı oluyor diyenler olmuş kan verirken bile zor duruyorum bunda da olursa 🙈🙈🤦🏻♀️
Sumeyye07 Gamze90887 brn yeni ası oldum 1 ay sonra ıkıncı dozu olucam ıgne vurulurken hıc agrı hıssetmedım ılk gun hafıf agrım oldu atesım cıktı hafıf zaten bu olabiliyormuş halsizlikte oldu ılk gun sonra kı 3 gum boyunca da ara ara acıdı ama korkulcak gıbı değilmiş 😁😂
Hilahila Bir de ben 5 sene önce aşı yaptırmıştım. 5 sene içinde tetanoz aşısı olmamak şartı ile yapıyorlarmış.
Yess Ben iki gün önce yaptırdım tetanoz aşısı o gün hiç acımadı ama dünden beri kolumu oynatamıyorum aşırı ağrısı var 20. Haftadayım