Merhabalar 🙋🏻♀️ Kese ve kalp atışından sonra özel hastaneye geçmeyi düşünüyorum inşallah her şey yolunda giderse hayırlısıyla 😌
Türkiye hastanesini düşünüyorum. Dr. Ayşe Solaroğlunu. Daha önce ona giden var mı ? Ya da Türkiye hastanesindeki diğer doktorlar hakkında bilgisi olan ?
Teşekkürler şimdiden ❤️