Kızlar bu ay tüp bebeğe başladık pazartesi günü yumurta toplamam oldu ama kabızlık var arada karnım şişiyo ama daha sonra geciyo başka bi rahatsızlık vermiyo bugünde transferim olacak doktor istersen diğer aya erteleyelim dedi ama hemen olsun istiyorum bi yandanda korkuyorum ya bu yüzden bi sıkıntı olursa diye böyle bise yaşayan varmı lütfen yardımcı olur musunuz diğer aya ertelemelimiyim