betulguvercin Arkadaşlar merhaba ben 33+2 yim dün akşam da olmak üzere bel ağrısı ve adet sancısı gibi bir durumum var ama bir gece tuttu bir de bu sabah. Normal midir,böyle bir durum yaşayan var mı?
Gulsah7171 betulguvercin canım bende 34 +5m aynı sancılar 33de bendede başlamıştı adet sancısı uzun sürmüyor hemen geçiyor doktorum normal oldugunu artık bebeğin doğuma hazırlandığını söyledi
sydtns betulguvercin 33+1 benimde kasıkta ağrım oluyor önceden adet olurken olduğu gibi o kadar acıtıcı değil ama ona benzettim
CicekGirayBysl betulguvercin günlerimiz aynı bende dün gece korktum duş aldım sırtıma yastık koyup uzandım yarım saat bekledim geçmezse gidixem dedim hafifleyince gitmedim doktora Pazartesi kontrolüm var inş erken Doğum riski falan demezler
OsmisinAnnesi betulguvercin 32 de aynı şekilde sancıyla gittim nst de sanci çıktı ve 1 cm açıklık olduğu söylendi. 2 doz ciğer geliştirici oldum l. Şuan bi problem yok. Dikkatli olun. Sürekli takip edin. Tam zamanında gelsinler inşallah 🙏
betulguvercin Gulsah7171 Öyle mi sevindim gerçekten bir korku oluştu gece ve akşam tekrarlayınca ama düzensiz bir yandan da yalancı sancı mı dedim bir de ilk 😁 Hiçbir şeysen emin olamıyorum çok teşekkür ederim
Betul11 betulguvercin bende 33+4üm dün benimde sancım olunca korkup gittim dr normal olduğunu söyledi insan ilk olunca ister istemez korkuyo
betulguvercin Betul11 Canım benim de düzensiz olunca bilemedim gebelik okulunda da normal dediler ama dediğin gibi ilk olunca insan hep bir telaş
betulguvercin sydtns Benimde öyle demekki normal ama gebelik okulunda 15 dakika da bir olursa sorun demişti şimdilik düzensiz 🤷🏼♀️
betulguvercin CicekGirayBysl Benim de haftaya çarşamba Canım eğer doktora sorarsan burdan yazabilir misin acaba 🥰 ben tekrar tekrar aramak isteniyorum çokta pinpirikliyim bilemedim beklemedeyim
Pnrarvn betulguvercin canım seninle aynı günlerde bendede oldu hastaneye gittim ama bende kanamada vardı. Sancım çıktı benm düzenliydi 3 dkda bir belime kasıklarıma giren adet sancısı gibi gelince terleten bir ağrıydı. Bence git bir kontrol etsinler ciğer geliştirici ve nidicard verdi doktorum sancılarımı kestiler 3 hafta daha lazım dedi doktor bana şuan 34 üz
betulguvercin Pnrarvn Kuzum bende sıklaşmasını kontrol ediyorum şu an eğer sık Aralık’larla girerse doktoru aramayı düşünüyorum
sydtns betulguvercin ben daha bir yere gitmedim ya faudası varmı gebe okulunun hazır izne çıkmışken gitsemmi 😄
OsmisinAnnesi betulguvercin geldi hiç kesilmedi bi süre sonra 6 7 dakikada bir geldi artarak. tabi o kadara bile dayanamadım doğum zamanını düşünemiyorum 🙄
Pnrarvn betulguvercin tabi çok sıklaşması önemli ama erken doğum olmaması için biraz erken hareket etmek gerekiyor sonuçta haftası erken daha evde sancı çekip gidilicek haftalar 38 ler felan bence benm doktorumda öyle dedi bana ama tabi siz bilirsiniz
Asenadgdvrn betulguvercin 35+1 im burda görüp duyuyorum ufak sancılar için doktora gitmiyorum dk tutuyorum bu haftalarda normal dio doktorlar
betulguvercin Asenadgdvrn Bende dakika hesabı yapıyorum şu an Canım ama düzensiz bugün doktorumda var ama biraz bekleyeyim bir daha tutmadı da
Asenadgdvrn betulguvercin ne zaman sancıdan duramaz hale gelirim öyle giderim ☺️ Allah herkese dayanma gücü versin 🤲🙏
betulguvercin sydtns Bana iyi geldi Canım hem tek olmadığını görüyorsun psikolojik bir rahatlık hem de Doğum esnasında ve öncesinde nasıldır neler yaşayacağın hakkında bir özet aslında ☺️ Bence gidebilirsin hem bir değişiklik olur