Melekycl 30 haftalik hamileyim.genital bölgemin dudak kısmında sol tarafta bi şişkinlik var.herhangi bi ağrı acı hissetmiyorum.basina gelen var mı acaba?
Dilek_58 Melekycl doktorunuza gosterin mutlaka. Benimde ayni sekilde sisligim var benim bacagimdan gelen varisimin devami resmen sisince bazen zorluyor. Cok ayakta kalmayip uzaninca iniyor acimiyor. Gecmis olsun size de.
Efsoo Melekycl hayir gecmedi odemdir bendeyi.enfeksionun varmi acaba?benim mantar enfeksionda vardi sukur gectu onlar ama sislik var
Melekycl Dilek_58 sagolun teşekkür ederim.bende ağrı sızı falan yok ama yürürken biraz engelliyo. Sizede geçmiş olsun